Chyba nastepnym razem pojade do Zakretu, dostane ksywe "glonojad" i mam to w d.., ale jak cos schrzania to wyrwe flaki i napisze paszkwila do Auto Swiata, Motoru, Skoda Auto Poland, Gazety Wyborczej, Faktu, Bravo Girl i Plomyczka.
Pisałem wielokrotnie do Auto Skoda Polska i wypinaja du.... na szarych ludzi. Jak już kupiłeś auto to męcz sie z serwisem sam...
To ja Wam napiszę jak działa ASO Renault a konkretnie Carrara w Lublinie.
Mojemu ojcu dwa razy wymazali w Megane II smarem tapicerkę. Za 3 razem, podczas gwarancyjnej wymiany koła zmiennych faz rozrządu, przestawili rozrząd o 1 ząbek i pogieli wałki rozrządu :evil: Oczywiście do winy sie nie poczuwali i zero słowa przepraszam. No bo po co w końcu do tylko 1 klient, nie będzie ten bedzie nastepny :evil: Po prostu totalny brak profesjonalizmu i żenada !!!
Ale mieli pecha bo tak sie składa, że tuz po tym zajściu ja i jeszcze parę osób wymienieliśmy samochody no i stracili .... 6 klientów na nowe auta. Nigdy więcej wizyt w ASO Renault Carrara!!!
Chyba nastepnym razem pojade do Zakretu, dostane ksywe "glonojad" i mam to w d.., ale jak cos schrzania to wyrwe flaki i napisze paszkwila do Auto Swiata, Motoru, Skoda Auto Poland, Gazety Wyborczej, Faktu, Bravo Girl i Plomyczka.
Pisałem wielokrotnie do Auto Skoda Polska i wypinaja du.... na szarych ludzi. Jak już kupiłeś auto to męcz sie z serwisem sam...
Pzdr
Nie jest chyba aż tak źle. Jak przywiozłem moje autko do ASO w Tarnowskich Górach dokładnie w Wigilę (rzecz jasna znienacka), to jednak zrobili, mimo że z obsadą było cienko - jak w takim dniu bywa.
Natomiast wracając do Rowińskiego, to ostatnio wprowadzili jakiś dziwny system rezerwacji terminów przeglądów - klient jest przywiązany do konkretnego konsultanta serwisowego, i choćby do niego była kolejka na x godzin stania, to nie ma co liczyć na pomoc innego konsultanta - mimo że jest wolny. Jakiś zupełnie chory system.
Do tego zrobili coś na kształt "express serwis", tylko że nikt nie chce powiedzieć na czym to polega - chyba w obawie przed skorzystaniem z tego "wynalazku" przez klienta.
Tak więc nad organizacją to muszą jeszcze popracować - dodatkowe biurko roli recepcji serwisu wraz panienką do robienia wrażenia na klientach - to stanowczo za mało. Przynajmniej jak dla mnie.
Komentarz